sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Wicked Style

Nyt muistan miksi en ole pitkään aikaan leimannut koko kynnen leimoja..  Nämä eivät onnistuneet niin hyvin, mutta mielestäni näyttävät paremmalta kuvissa, kerrankin näin päin :D Vuoden 2010 Bundle Monstereiden koko kynnen leimat on ihan auttamattoman pieniä eikä konadin leimasin suostunut yhteistyöhön :p Epäonnistuneen oikean käden jälkeen vaihdoin XL-stamperiin, josta en tykkää koska se ''tyyny'' millä leimat painetaan lähtee aina irti(+se kerää kauheasti pölyä itseensä). Vasen käsi näyttikin sitten jo paremmalta, joten tällä kertaa otin myös siitä kuvat. Mua vähän mietitytti että miten saan siitä hyvän kuvan, mutta mun mielestä onnistuin yllättävän hyvin.

102vasenwicked

Eipä noi leimat ihan onnistuneet tässäkään kädessä, mutta etu- ja keskisormi onnistuivat ihan hyvin. Kaiken lisäksi päällyslakan laitto sotki leimat joistain sormista, sen näkee parhaiten oikean käden etusormesta.

102oikea

Oikea käsi, leimat melkeen kohillaan :D Tämä kuvahan on paljon huonompi kuin tuo edellinen, täytyy varmaan vähän kokeilla miten sais kuvista enemmän ylemmän kuvan näköisiä :P Tuosta China Glazen Wicked Stylestä ei ole oikein mitään sanottavaa, ihan kiva lakka mutta ei mikään kovin erikoinen. Hyvä levittyvyys, eikä mulla ole muita ihan samanlaisia vadelmanpunaisia lakkoja.

Käytetyt tuotteet:
Trindt Nail Balsam
CND Stickey
China Glaze Wicked Style (2 kerrosta)
Essence Stampy Polish Silver
BM19 -laatta
Inm Out the Door

Pari juttua tosta CND-stickey aluslakasta.. Oon ite tykännyt tosta aika paljon, ja olen käyttänyt sitä nyt tämän verran;
102stickey

Mulla ei yleensä pysy kovin kauaa kynsilakat, enkä oikein tiedä mistä se johtuu. Oon käyttänyt kaikenlaisia alus- ja päällyslakka yhdistelmiä, ja oikeastaan aina lakat ovat lähteneet kärjen kulmista lohkeamaan toisena tai kolmantena päivänä. Musta tuntuu että tämä johtuu lähinnä mun omista kynsistä, sillä ne ovat aika taipuisat, tai siis sellaiset joustavat :D Mutta nyt kun oon tätä käyttänyt, lakat eivät lähde irti kynnestä vaan jäävät tämän näköisiksi:

102halkeamat

Lakat ovat olleet kuvassa muistaakseni kolme päivää(2 yötä) kynsillä, enkä ole niitä mitenkään varonut. Nuo halkeamat eivät näy kynnellä ellei niitä katso tosi tarkkaan. Mun mielestä tämä on ehdottomasti hyvä juttu varsinkin tummien lakkojen kanssa, sillä kynnet näyttävät kaukaa katsottuna ihan siisteiltä. Siten voin rauhassa olla miettimättä niitä päivällä jossain menossa ja poistaa lakat kotona kun kerkeän. Minkään muun aluslakan kanssa mun kynsille ei ole käynyt näin.

Oon muutenkin tykännyt tästä lakasta, vaikka mua aluksi pelotti lakan vihreä väri ja se, miten kynnet värjäytyvät. Vihreä väri näkyy kynnellä ihan vähäsen, mutta se ei minua haittaa kun lakkaan todella harvoin läpikuultavilla lakoilla. Minun kynnet eivät ole myöskään yhtään värjäytyneet tämän käytön aloittamisen jälkeen (paitsi kerran, mutta veikkaan että syyllinen oli lähinnä Lime Crimen Pastelchio..). Toisaalta mun kynnet ei muutenkaan värjäydy ainakaan kovin näkyvästi.

102tikut

Järjestelin myös mun tikut uudelleen, voisinpa ehkä niitäkin esitellä jossain vaiheessa :)

3 kommenttia:

  1. Kyllä noi mun mielestä näyttää tosi hienoilta!:):) Mistä oot muuten ostanu ton CND-aluslakan?:)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)

Thanks for your comment :)