torstai 7. maaliskuuta 2013

Pardon My French

731pardon

Tänään kynsillä piti olla jotain neutraalia, joten valitsin käyttämättömistä lakoistani Color Clubin Pardon My French -lakan. Tykkään tästä väristä paljon, mutta tämä vaati 5 kerrosta. Lakassa näkyi sudin vedot todella hyvin ja se oli aika läpinäkyvää. Tämä ei kuitenkaan ollut sellaista ranskislakan tyylisesti läpinäkyvää, vaan sellaisella tavalla ettei tätä voi käyttää vähemmillä kerroksilla.

 En tiedä sitten onko vika lakkaajassa vai lakassa, sillä kaikki swatchit jotka olen tästä googlettanut ovat kauniita ja tasaisia, vaikka useimmissa on lakkaa vain 3 kerrosta. Oli miten oli, lakka on todella kaunis kaukaa katsottuna.

Käytetyt lakat:
CND Stickey (2 kerrosta, oli muuten virhe laittaa tämän alle vihertävää aluslakkaa)
Color Club -  Pardon My French (5 kerrosta....)
Seche Vite

4 kommenttia:

  1. Mulla on myös tuo sama lakka. Väri on kiva, mutta mullakin vaati sen 5 kerrosta. Eikä tosiaan sovi ranskislakaksikaan. Eipä ole kuin kerran tullut tuotakaan lakkaa käytettyä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, harmi kun väri on kuitenkin kaunis. Ei kuitenkaan niin uniikki että sitä 5 kerrosta jaksaisi kovin useasti lakata...

      Poista
  2. Mulla myös lakka on heikkolaatuinen, voisin myydä sen pois, mutta tiedän ettei kukaan haluaisi sitä. :D Tasan kerran olen sitä itsekin käyttänyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mäkin oon samaa miettinyt ja tullut tohon tulokseen :P

      Poista

Kiitos kommentistasi :)

Thanks for your comment :)