perjantai 19. huhtikuuta 2013

Olé Caliente

1941ole

Olé Caliente on odottamaton lakkaihastus. Googlailin Navigate Her:stä swatcheja, kun tämä samassa kokoelmassa ollut lakka jäi mieleeni. Enpä sitä saanut mielestä pois joten pitihän se hankkia :) Oikeastaan kaikkialla sanottiin tämän levittyvän kuin unelma, mutta ei se mun mielestä mitenkään erityisen helppo ollut levittää. Uskon kuitenkin että tähän vaikutti lähinnä mun asenne ja turhautuminen noihin katkenneisiin kynsiin. Siistimisessä oli vähän vaikeuksia mutta siitäkin syytän lähinnä itseäni ja huolimatonta lakkausta, varsinkin kuvassa olevissa oikean käden kynsissä. 

Mulla on kai jonkinlainen kynsimasennus nyt, mutta ei niinkään lakkaamisen suhteen. Huvittaisi kyllä lakata kynsiä ja ideoitakin on, mutta mua ahdistaa nuo katkenneet kynnet.. Niiden lakkaaminen on mun mielestä ihan kamalaa. Vasemmassa kädessä on edelleen tuo nimetön ihan nysä, tosin nyt olen jo saanut viilattua liuskoittuneet osiot jotenkin pois. En myöskään osaa oikeasta kädestä ottaa kovin hyviä kuvia ja se ärsyttää. Palaillaan toivottavasti ensi kerralla parempien fiilisten ja kuvien kera! Ainakin on tosi kivoja uusia lakkoja odottamassa pääsyä kynsille :)

Essie Grow Stronger
Essie - Olé Caliente (2 coats)
Inm Out the Door


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)

Thanks for your comment :)