tiistai 21. toukokuuta 2013

Haaste: 11

Sain taas haasteen, tällä kertaa Annalta :) Toivottavasti vielä jaksatte lukea lisää minusta, vaikka en keksinyt mitään kovin merkittäviä tai kiinnostavia asioita kerrottavaksi. Oon tainnut tehdä tän haasteen joskus aikaisemminkin, mutta siitä on jo aikaa, joten teen uudelleen.  Kuvina postauksessa vanhoja kynsikuvia ja kuvia Sardiniasta, ettei koko postaus ole vain tekstiä :)

Säännöt tässä haasteessa menee näin;

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaaja, jolla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista!
Skippaan taas tylsänä haastamisen, sillä en jaksa etsiä blogeja joissa tämä ei ole ollut :p

2157
Bonifacio, Korsika, Ranska. 2011

11 asiaa minusta

1. Olen tämän kevään ylioppilas, mutta en jaksa olla kauhean innoissaan siitä. En ole pahemmin vaivaa sen eteen nähnyt mutta silti saanut ihan ok arvosanoja. En tykännyt lukiosta paljoa, ja kakkosella mulla oli aika lailla motivaatio-ongelmia. Meinasin jättää koko homman kesken, kävin amiksessakin tekemässä yhden jakson. Siellä oli tosi kivaa joo, ja menestyinkin hyvin mutta ei se kuitenkaan ollut ihan mun ala. Nyt kun lukio on ihan hyvin arvosanoin takana niin on enemmän valinnanvaraa jatko-opiskeluissa :) 

2.  Valitsen yleensä käytettävän lakan Random.org:n avustuksella uusista lakoista, en vaan osaa päättää millä haluaisin lakata ekana. :D Mulla on pöydällä joukko lakkoja jotka kuuluu arvottavien joukkoon, siinä on ''merkkilakkoja'' joita ei ole käytetty ja kolme(randomilla toisesta listasta arvottua..) halvempaa käyttämätöntä lakkaa. Saatan kuitenkin ottaa vaikka vaan muutaman lakan arvontaan, esim. jos on jotain kauemmin vuoroaan odottaneita lakkoja. 


3. Olen aika kärsimätön. Yleensä jos en heti osaa jotain niin sitä ei sitten tehdä enää ikinä. Onneksi kynsien koristeluissa se on aika harvoin näin!

2153
Ehkä mun ei pitäisi yrittää vesimarmorointia enää.. n. 2 kk vanha kuva.


4. Pihahommat on kamalia. Niiden jälkeen aina haisee joltain nurtsilta.

5. En vihaa kaikkia kotitöitä, pyykinpesu(koneella.) on ihan siedettävää.

2156
2011, tän jälkeen tuli vaihe etten lakannut kynsiä ollenkaan.


6. Mun hiukset ovat luonnostaan laineekkaat, mutta tehdyt kiharat eivät koskaan pysy kauaa. Suorina ne pysyy vähän paremmin siistinä, mutta jos on vähänkään kosteaa niin ne taipuu rumasti. Yleensä jos lähden jonnekkin jossa hiusten pitäisi olla siedettävät pidemmän aikaa, suoristan ja laitan sitten kiharaa latvaan. Vähän ajan päästä ne on ihan kivalla laineella. Ehkä tarvitsisin jonkun paremman muotoiluaineen hiuksille, mutta en jaksa etsiä :P

7. Musiikin kuuntelu on tällä hetkellä jäänyt vähän vähemmälle, mutta jos kuuntelen musiikkia niin todennäköisesti jotain housea tai trancea. Kuuntelen toki muutakin :) Haluaisin joskus Tomorrowlandiin tai jonnekkin muualle isoille mutta vähän vähemmän Suomessa tunnetuille festareille.

8. Oon aika huono lakkaamaan toisten kynsiä. En mä niitä usein lakkailekkaan :D

2151
2010


9. Omistan paritkymmenet aurinkolasit, tosin ne on kaikki halpiksia.

10. Haluaisin tatuonnin, mutta en ilmeisesti tarpeeksi paljon kun en jaksa säästää rahaa siihen :D Tässä asiassa odottelu ei kuitenkaan ole pahitteeksi. :) Oon aina tykännyt sleeveistä ja paljoista tatuoinneista, mutta en itselleni halua kuin muutamia.

11. Mulla on aina kaikki tarpeellinen ja aika paljon ylimääräistä mukana :D Sitten mua hävettää kun mulla on melkeen aina paljon isompi laukku kuin muilla.

2154
2012, Innostuin taas lakkailemaan, sille tielle jäin :)


Annan kysymykset

1. Mistä bloggaamisesi on lähtenyt käyntiin?
Olin seurannut jo jonkin aikaa kynsiblogeja, halusin itse esitellä lakkauksiani ja ostoksiani. Myös kiinnosti tähän hommaan kunnolla mukaan pääsy, kommentointi ja keskustelu :) Tämä on myös ollut tosi hyvä tapa seurata omaa kehitystäni! Oon tosi iloinen että aloitin bloggaamisen. :)

2. Mikä on ollut parhain ostoslöytösi?
Öää ei nyt tule mitään mieleen, ehkä Stockmann Beautysta ostamani kahden euron täysikokoinen OPI Uh-Oh Roll Down the Window, vaikka se ei mun lemppariväri olekkaan :)

3. Noudatatko elämässäsi jotain tiettyä filosofiaa, uskontoa tms?
En mitenkään erityisesti.

4. Omituisin piirre itsessäsi?
Nyt kun ajattelee tätä niin kaikki mun ''omituiset'' piirteet tuntuu kauheen tavallisilta.. En keksi nyt mitään erikoista :( Varmaan toi järjestelmällisyys ja esim ylempien faktojen 2. kohta :D

5. Onko sinulla jotain paheita?
Onhan noita.. Nykyään tulee onneksi tosi harvoin poltettua tupakkaa. Suklaa? Tunnen myös välillä hirveetä syyllisyyttä siitä kun ostan liikaa kynsilakkaa. 

2152
Is Arutas, 2010. Koko rannan hiekka on tuollaista pientä valkoista pyöreää kiveä mitä tuossa näkyy, aivan ihana paikka!


6. Suosikkituoksusi?
Näitä on monia, mutta varmaan Guccin Flora. 

7. Jos saisit matkustaa ihan minne vain, mihin lähtisit?
Jonnekkin Australiaan, New Yorkiin tai johonkin muuhun Yhdysvaltojen kaupunkiin :)

8. Asia tai piirre itsessäsi jonka et haluaisi muuttuvan tulevaisuudessa?
Into tähän blogiin vois pysyä samanlaisena :)

9. Minkä taas sitten haluaisit muuttuvan?
Olisi kiva jos en välittäisi muiden ihmisten mielipiteistä niin paljoa, tai antaisi niiden vaikuttaa mun tunteisiin ja ajatuksiin niin paljon. Keskittyisin siis enemmän siihen mistä itse tykkään. Tai sitten voisin kehittää jonkun suuren innon Kemiaa kohtaan, siitä voisi olla hyötyä pääsykokeissa :D

10. Tyypillinen aamupalasi?
Silloin kun kävin koulussa söin aina tosi paljon aamiaista, koska olen niin nirso etten koulussa saanut paljoa syötyä. Nyt jos syön jotain aamulla syön ehkä jonkun jugurtin tai muroja, jos on tuoretta leipää niin sitten sitä. 

11. Ja sitten vielä jokin tunnustus!
Tunnustan että ostin Nubarin duochromeja vaikkei pitänyt ostaa tässä kuussa enää mitään! Mutta mulla oli tosi monta hyvä syytä..

2155
Tähän on hyvä lopettaa :)

4 kommenttia:

  1. Haha tuo tunnustus on kyllä niin tyypillinen, taas tuli tänään postissa pakettia vaikka kuinka vannoin, että ei enää hetkeen : D
    Ja meillä on vissiin samasta puusta tulleet hiukset : D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mulla aina on joku tosi hyvä syy miks just nyt pitää ostaa :D Sitten kun yritän olla kokonaan ostamatta mitään niin ratkean jossain vaiheessa ja ostan sitäkin enemmän..

      Nyt oon yrittänyt tehdä silleen että saan ostaa kahtenä päivänä kuukaudessa jollain tietyllä summalla, ja vaan semmosia lakkoja jotka on IHAN pakko saada. Noita Nubareita lukuunottamatta oon jopa onnistunut! Ja miettinyt enemmän mitä ostan, karsinutkin pari lakkaa :D Vielä joku päivä pystyn kuukauteen! :D

      Poista

Kiitos kommentistasi :)

Thanks for your comment :)