keskiviikko 22. toukokuuta 2013

Tropical Sun with flakie

2251


2252


2253

Tropical Sun on kauniin värinen, mutta aika huonosti peittävä lakka. Tässä on jonkinlaista duochrome-efektiä, mutta halusin sitä lisää ja laitoin päälle Essien Shine Of the Timesia. Mun mielestä se sopii hyvin tämän lakan kanssa, vaikka efekti ei ole kovin hyvin erottuva, ainakaan auringossa. Mulla on nyt meneillään duochrome-kausi ja tekisi mieli ostaa kaikki mahdolliset värit.. Tänäänkin kotiutui yksi, Color Clubin Port-Folio :)

Tropical Sun is pretty, but rather sheer polish. It has some duochrome effect in it, but I wanted more so I added a coat of Essie Shine Of the Times(the flakie). I think they look good together, though the effect is quite subtle with this base colour. I'm really liking duochromes now, I just want to buy more and more of them.. I actually got a new one today, Color Club Port-Folio :)

Orly Nail Defense
Models Own - Tropical Sun (3 coats)
Essie - Shine Of the Times (1 coat)
Inm Out the Door

4 kommenttia:

Kiitos kommentistasi :)

Thanks for your comment :)