torstai 11. heinäkuuta 2013

Personal Life & Changes

Vaikka yritänkin pitää blogini sisällön pääasiassa kynsissä, haluaisin nyt kertoa teille vähän muita asioita elämästäni. Osasyynä tähän on se, että olen vähän vihainen siitä, että kynsistäni kolme on katkennut aivan lyhyeksi... En siis pääse vähään aikaan laittamaan tänne kunnon kynsikuvia. Hankin jo Mavalan Scientifiquen jos se auttaisi näitä onnettomia kynsiäni pysymään normaalimitoissa.. Jos se ei auta, kokeilen seuraavaksi varmaan kirkasta geelilakkaa. Jos tiedätte jotain hyviä keinoja millä saatte kyntenne pysymään ehjinä, mulle saa vinkata! :) 

Nyt kasvattelen kynsiä alus- ja päällyslakan kanssa, mikä sopii ihan hyvin tähän ajankohtaan sillä mulla on muutamat reissut edessä jolloin en olisikaan voinut tehdä normaaleja kynsipostauksia. Kurkin varmasti  muiden blogeja mikäli vähä-älyinen puhelimeni sen sallii :)

Opiskelu & Työ

Tänä syksynä en päässyt opiskelemaan, mitä jo vähän osasin aavistella. Totta puhuen pk-seudulle muutto nyt olisi ollut aika suuri haaste minulle nyt, joten jään ihan hyvillä mielin odottelemaan seuraavaa hakua. Ensimmäinen hakutoiveeni oli amk:ssa kauneudenhoitoala, jonne en siis tällä kertaa päässyt. Se jäi kuitenkin ihan parista pisteestä kiinni, olin todella positiivisesti yllättynyt :) Hakijat siellä vaikuttivat aika päteviltä ja tosissaan sinne haluavilta, kuvittelin etten pärjää mitenkään siinä joukossa.. Ensi keväänä yritän varmaankin uudelleen, ja panostan pääsykokeeseen enemmän!

Syksyllä aion kuitenkin hakea erääseen toiseen kouluun, jonka pääsykokeisiin en nyt keväällä ehtinyt. Sain jo todistuksesta ja yo-arvosanoista onneksi aika hyvät pisteet tähän kouluun, joten nyt vaan teen parhaani pääsykokeissa ja toivon parasta :)

Olin itseassa tänään tekemässä ensimmäistä kassaharjoitteluani, joka sujui jännityksestä huolimatta aika hyvin :) Kyseessä oli kohtuullisen suuri marketti ja kiirettäkin oli, myöhemmin käyn vielä pienemmässä marketissa harjoittelemassa. Olen niin tyytyväinen tästä mahdollisuudesta, sillä ainakin oman kokemukseni mukaan Jyväskylästä on kohtuullisen hankala löytää töitä. Kädet ja kynnetkään eivät vielä kärsineet :D

Blogi

Odotan niin innolla että pääsen taas bloggaamaan kunnolla, kasvaisipa nämä kynnet nopeasti.. :) Muokkasin blogin ulkoasua vähän yksinkertaisemmaksi, antakaa toki palautetta jos tulee jotain mieleen! Mä en ole mikään nero näissä ulkoasun muokkauksissa, ihan puhtaasti noilla bloggerin valmiilla säädöillä mennään.. :D 

Blogiini tulee varmasti vaikuttamaan myös uusi projektini, sopivan lightbox-''studion'' kasaaminen :D Lightbox on jo tilattu, lamput vielä vähän hakusessa kun yritän pitää budjetin mahdollisimman pienenä.. Yksi lamppu ja siihen päivänvalolamppu löytyy kuitenkin jo :) Jos saan kaiken hankittua ja toimimaan hyvin yhteen, blogini laatu pitäisi parantua kertaheitolla :) Varsinkin kun illat alkavat pimenemään pian, lightbox on varmasti aivan korvaamaton!

Eipä mulla muuta, nauttikaa kesästä ja nähdään pian! :)

3 kommenttia:

  1. Onnea kasvatteluun! Tiedän että tarvitset sitä:) Mä olen kasvattanut nyt geelilakkauksen avulla, yleensä laitan vain alus- ja päällyslakan, että kynnet ovat kirkkaat, mutta välillä lakkaan ihan värilliselläkin sinne alle ja sitten lakkailen normaalisti kynsiä:) Eli geelilakkaus on mulla vain sellainen vahvistus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ja tosiaan tarvitsen :) Geelilakkaus ois kyllä kiva muutenkin, olisi sileä pinta kynnellä jo ja varmaan lakkauksetkin pysyisivät kauemmin. Saanko kysyä mitä geelilakkoja olet kokeillut ja mitä olet tykännyt niistä? :)

      Poista
  2. Kiva blogi ja siistin näkönen :)

    http://woc-s.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)

Thanks for your comment :)