torstai 24. lokakuuta 2013

Rosso Papavero

24103


24102


24101

Tässäpä taas yksi ihana Kikon tekstuuri, näihin en kyllästy varmaan koskaan.. :) Kun aloitin lakkaamaan tällä, suunnittelin kirjoittavani tänne jotain tämän tapaista: ''Ei tule ihan heti mieleen mitään niin helppoa tapaa saada näyttäviä kynsiä kuin hyvälaatuinen kimalteleva tekstuuri.'' Olen vieläkin samaa mieltä, mutta lakkaus ei sujunutkaan kovin hienosti, kun jostain syystä laitoin aivan liian paksuja kerroksia ja tekstuuri jäi melkeinpä muodostumatta.. Veikkaan että Kikon paksuun sutiin tottumattomuus oli syynä tässä, oman tyhmyyden lisäksi :D Parin tunnin päästä tulin siihen tulokseen että onhan ne kynnet lakattava uudelleen paremmin, ja tällä kertaa tulos oli se mitä Kikon tekstuurilta odotinkin :) Niin nopeaa ja helppoa!

CND Stickey
Kiko - 640 (2 coats)

En tiedä oletteko huomanneet, mutta olen nyt vähän enemmän pyrkinyt kiinnittämään huomiota kuviin. Kuvien ottaminen ja muokkaus ei tosiaankaan ole minulla hallinnassa(vielä), ja sain näitäkin yksivärisiä kynsiä varten ottaa 70 kuvaa eri asetuksilla.. Olen yrittänyt opetella noiden asetuksien käyttöä jo ties kuin kauan(tosin välillä vaan luovutan ja kuvaan miten sattuu) ja yrittänyt lukeakin niistä vaikka kuinka paljon. Mun aivot ei jostain syystä suostu pitämään sitä tietoa sisällään yhtä kuvauskertaa kauemmin, ja se ärsyttää. Musta kuitenkin tuntuu että nyt olisin ehkä vähän voinut jo omaksua jotain, ainakin tämän postauksen kuviin olen aika tyytyväinen..

Kuvia en enää muokkaa kovin paljoa, unsharp mask, spot healing tool pieniin virheisiin, hyvin pieni blurri kynsinauhoihin ja sormiin, vesileima, kuvan pienennys ja siinä se. Tähän olen tosi tyytyväinen, mitä vähemmän muokattavaa sitä parempi :) Kameran asetusten löytäminen on vähentänyt muokkauksen tarvetta kivasti. Vaadin kuviltani aika paljon nykyään, enkä kovin usein ole tyytyväinen niihin ainakaan kauaa. Kuitenkin jos katsoo vuoden takaisia kuvia, on muutosta tapahtunut ihan hurjasti niin kynsien laitossa ja kuvaamisessa. Ei niitä edes tunnistaisi enää minun kynsiksi :D Tässä harrastuksessa onkin mielestäni yksi parhaista puolista se, että kehityksen huomaa jo pienessäkin ajassa :)

5 kommenttia:

  1. Yksi kauneimmista tekstuureista ehdottomasti ♥ Silmä lepää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, ei ihmekkään että tälle löytyy parikin dupea :)

      Poista
  2. Upea lakka kyllä. :) Jaksan myös kovasti ihailla aina näitä sun kuvia. :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)

Thanks for your comment :)