perjantai 1. marraskuuta 2013

Lubu Heels

1111


1112

Onpas kivaa pitää pitkästä aikaa näin tummaa lakkaa kynsillä :) Olin ostamassa OPI:n Stay the Nightia, mutta koska pidin siitä enemmän kiiltävänä kuin tekstuurina, ajattelin että tämä on mulle parempi vaihtoehto. Eihän nämä tietenkään samanlaisia ole, ja kelpuuttaisin kyllä ihan mielellään sen Stay The Nightinkin ;) Tässä on aika pientä glitteriä, eikä se oikein näy jos ei katso tarkkaan. Tykkään tästä silti paljon, kiiltää ihan mielettömästi, toki päällä pikakuivattajaa mutta silti! Joissain kuvissa oli ihan heijastus minusta kuvaamassa.. :D 

Laitoin tätä kolme ohutta kerrosta, levittyvyydessä ei ollut ongelmia. Kynsinauhoja siistiessä väri vähän levisi, mutta onneksi China Glazen sudin kanssa ei mulle yleensä ihan hirveästi siistittävää jää :) Se suti on oikeasti ihan niinkuin mulle luotu <3 

Orly Nailtrition & CND Stickey
China Glaze - Lubu Heels (3 coats)
Poshé top coat


IMG_4635

6 kommenttia:

  1. Ompa kyllä hyvännäköinen lakka. Itsellä on toi OPI:n tekstuuri, niin taitaa olla, etten pysty itseäni ihan niin paljon huijaamaan, että muka tarvitsisin tänkin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan niissä varmasti paljon eroja, ainakin glitterit on tässä pienempiä ;) Mua taas alkaa kaduttaa etten ottanut Emotionin alelaarista Stay the Nightia kun sen melkein femmalla olisi saanut.... Toisaalta eihän sitä nyt ihan kaikkia nättejä lakkoja tarvitsekkaan omistaa :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)

Thanks for your comment :)